PikkuRouwat kokoontui tänään iltapäivää viettämään massailun merkeissä.
Kerhossa olikin tällä kertaa oikein äiti-lapsi-ryhmä : Minä ja Mira, Vuokko ja Essi, Taina ja Susanna sekä Chrisse ja Elina. Epe, Tuulia ja Nanna olivat jättäneet kaverit kotiin. Eräillä kerhoilijoista oli tosi hauskaa, homma luisti ja tulosta syntyi.
Jollakin (minulla) taas ei onnistunut mikään...kaikista niistä palloiksi pyöritetyistä tekeleistä olisin saanut tehtyä vaikkapa lottoarvontamasiinan...

Vaan ennen kuvia massailuista esittelen Tuulialta saamani lohdutuspalkinnon, kadehtikaa:


Kyllä tällä lahjalla olen tullut nyt kunnolla lohdutetuksi :D


Koko porukan massailuista en saanut taaskaan kuvaa, mutta tässä on sitten tyttäreni neljän tunnin työn tulos: on pipareita, kakkuja, erilaisia täytettyjä vuokaleipiä...ja minä sain neljässä tunnissa aikaan yhden vaivaisen teekannun!!! Mallia kannuun (joka otti rankasti kannuun) otin Lissun tekemästä kauniista teekannusta.

Swappiaiheena oli tällä kertaa astiat. Itse toin kuvassa vasemmalla olevat valkoiset kulhon, jalallisen maljan ja ruusukuvioiset lautaset.


Minä sain Vuokon tekemän aamiaissetin ja ihanan pikkuliinan!! Suloiset!!! MUN!!!!


Parin viikon kuluttua taas tavataan! :D