Muutaman päivän on tässä ollut aika hiljaista, kun armas tietokoneemme sanoi pling ja poks ja hiljeni sitten tyystin! Henk.koht. olen kyllä sitä mieltä että hyvää tekeekin vähän irrottautua tietokoneesta, jostain syystä vaan meidän murkut eivät ole samaa mieltä kanssani... ;D

Kaikenlaista pientä olen touhuillut sillä aikaa, laitan kuitenkin kuvia väsäilyistä myöhemmin, koska jono selkäni takana kasvaa koko ajan ( äiitiiii, enkö mä jo pääse siihen...)

Mutta mutta, kommentteja lukiessani huomasin jotain ihanaa...Minä, joka en ikinä voita missään arvonnoissa mitään ja olen muutenkin pieni ja huomaamaton... ;

810706.jpg

 Sain Marisalta kunniamaininnan!  Kiitos Marisa tuhannesti!!! Kyllä tällainen huomionosoitus innostaa jatkamaan tätä harrastusta :D

Osalla nukkislaisista on jo tämä kunniamaininta entuudestaan, mutta tahdon omalta osaltani muistaa tällä  MarisaaTuulaa, Lissua, Mariaa, Mimmikattia, Mymmeliä ja Liisaa. He ovat kaikki opettaneet minulle nukkekotien maailmasta jotain uutta ja heidän blogeissaan pistäydyn tuon tuostakin kurkkimassa :D Toki voisin jatkaa listaa vieläkin pidemmäksi...:D