Sain tänään valmiiksi ruokasalin maton, jota olen pistellyt aina kaiken muun tohinan ohessa. Kirjaimellisesti jämälankamatto, sillä käyttämäni muliinilangat olen saanut lahjaksi joskus miljoona vuotta sitten, kaikista vyöte hukassa... ja merkki oli aivan outo, en ollut kuullut lankamerkistä ennen enkä sen jälkeenkään enkä vaan ole viitsinyt lähteä koko syttyrän kanssa vertailemaan sävyjä. Olen vaan yrittänyt päästä eroon mokomista langoista pistelemällä milloin mitäkin... Jokatapauksessa mallin löysin laiskiaisenlabrasta, vähän olen joutunut muuttamaan mallia mutta...Tällainen matosta tuli:

691195.jpg

Hapsuja en jaksanut ainakaan vielä tehdä...olin vaan tyytyväinen kun sain maton paikalleen...

691196.jpg

Kuvassa kyllä näyttää että tuo sininen ehkä vähän riitelisi seinien kanssa, mutta livenä ei kyllä riitele...jotenkin korostuu vaan tuo turkoosihko (mikä sana?) seinien sävy.